Ömer Adıgüzel, tarihsel süreç içinde yaratıcı dramanın öncülerinden ilk uygulayıcılarına, Türkiye'deki öncülerin deneyimlerinden ve kuramlarından kimi ülkelerde sürdürülen uygulamaların karşılaştırmalı örneklerine uzanıyor. Eğitimde yaratıcı drama alanında, kuram ve uygulamada karşılaşılan sorunları gidermeye yönelik temel bir kaynak. Yaratıcı dramayla ilgilenen tüm araştırmacılar, akademisyenler ve öğrenciler için... Meydan okumak korkmadıgˆını ve c¸ekinmedigˆini ac¸ıkc¸a bildirmek, go¨stermek, kars¸ı tarafla yarıs¸a girmek, bu nedenle yas¸amın tam da kendisi olmak, odagˆında bulunmak demektir. Yas¸amda pek c¸ok sec¸im yapmak durumunda kalırız. Bu sec¸imler bir ic¸ c¸atıs¸ma olarak dramatik bir duruma do¨nu¨s¸u¨r. Bu yas¸amsal durumlar kendiligˆinden ve dogˆac¸lamaya dayalı bir canlandırmada yer alır. Etkiye kars¸ı, kaynagˆı yas¸antılardan gelen tepkiler vermeye bas¸larız. Meydan okumaya en c¸ok da bo¨yle anlarda ihtiyac¸ duymaz mıyız? (Tanıtım Bülteninden) Editör: Devrim Çakır
Kullanacağınız kredi kartının ticari veya bireysel olması durumuna göre taksit seçenekleri değişebilir. Taksit seçenekleri liste fiyatı üzerinden görüntülenmektedir. İndirimli fiyatlara göre taksit seçeneklerini ödeme sayfasından görüntüleyebilirsiniz.